ZMIANA LOKALIZACJI SZKOLENIA:
Sala konferencyjna w Hotelu Holiday Inn - Łódź ul. Piotrkowska 229/231
Mapę z dokładną lokalizacją znajdą Państwo na stronie: www.hilodz.com w zakładce Kontakt.
Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi uprzejmie informuje, że w dniu 10 września 2013 roku, o godz. 10.00 w siedzibie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi, ul. Zamenhofa 10, I piętro, sala szkoleń - organizuje szkolenie nt.:
W trakcie szkolenia omówione zostaną m.in. następujące zagadnienia:
1. Organizacja pracy, czyli kto i w jakim zakresie odpowiada za nakładanie opłaty śmieciowej, a kto za jej pobór?
2. Powstawanie zobowiązania z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi: rola deklaracji i decyzji administracyjnej.
3. Pobór opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, czyli co księgowy wiedzieć powinien.
4. Jak skutecznie wyegzekwować w gminie opłatę śmieciową, czyli co zrobić gdy właściciel nieruchomości nie płaci.
5. Egzekucja administracyjna opłaty śmieciowej, czyli wójt, burmistrz, prezydent miasta lub zarząd związku międzygminnego jako organ egzekucyjny.
6. Rola naczelnika urzędu skarbowego w egzekucji administracyjnej opłaty śmieciowej.
Informujemy, że szkolenie jest płatne.
Należność w kwocie 230,00 zł od osoby prosimy wpłacać na konto wskazane w rachunku wystawionym po szkoleniu.
Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na 3 dni przed jego terminem jest równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za szkolenie. Odwołanie powinno zostać przekazane do Wydziału Informacji Analiz i Szkoleń na adres e-mail:
Szczegółowe informacje o szkoleniu w zawiadomieniu dostępnym tutaj »
Informujemy, że zawiadomienie o szkoleniu zostało przekazane w formie elektronicznej do wszystkich JST na adresy wskazane do kontaktu z Regionalną Izbą Obrachunkową w Łodzi.