Szkolenie adresowane jest do Wójtów, Burmistrzów, Skarbników oraz pracowników rzeczowo właściwych tych jednostek samorządu terytorialnego, które podjęły decyzje o wyodrębnieniu w budżecie wydatków w ramach funduszu sołeckiego.
W ramach szkolenia omówione zostaną najważniejsze zagadnienia związane z uchwaleniem wniosku przez sołectwo, jego weryfikacją przez organy gminy, uchwaleniem wydatków w budżecie, wykonaniem wydatków funduszu oraz możliwymi zmianami w toku wykonywania budżetu w omawianym zakresie. Istotna część spotkania poświęcona będzie tematyce zakresu wydatków, które mogą być ponoszone w ramach funduszu.
Pełny tekst informacji o szkoleniu dostępny jest tutaj »
Zgłoszenia (w załączeniu: Formularz zgłoszenia » ) prosimy przesyłać do dnia 30 sierpnia 2011 roku:
- pocztą elektroniczną na adres:
- faxem na numer: (42) 636 74 24
lub
- poprzez formularz zgłoszeniowy online dostępny pod adresem: www.lodz.rio.gov.pl/szkolenia